A Lancia igazi feltámadása? Itt a 240 lóerős vadonatúj Ypsilon HF
A Stellantis konszern olasz márkája egy új hot hatch modellel rukkolt elő, mely izgalmasnak tűnik, de sokak bánatára teljesen hangtalan.
A Stellantis konszern olasz márkája egy új hot hatch modellel rukkolt elő, mely izgalmasnak tűnik, de sokak bánatára teljesen hangtalan.
Percenként egy dollár a dugódíj.
Nem meglepő módon megkerülhetetlen szereplő, ha az elektromos autózás kerül szóba.
Jobb, ha megszokjuk az ilyen jeleneteket!?
Az orosz elnök a hatékony energiafelhasználásról rendezett moszkvai fórumon egy kérdésre válaszolva beszélt arról, hogy a jövőben el tudja képzelni magát akár egy Tesla elektromos autó volánjánál.
Megjött az szolgáltatók kedve is, hogy elektromos töltőállomásokat létesítsenek. Mindez egy öngerjesztő folyamat, minél könnyebb egy elektromos autót fenntartani, annál könnyebb lesz eladni is.
Kipróbáltuk az első konnektoros Audit, amivel egy átlagos, városban autózó polgárnak elvileg havonta kell a benzinkúthoz gurulnia egy negyvenliteres teletankra. Jól hangzik, nem?
Norvégiában több elektromos Nissan Leaf-et adnak el, mint Qashqai-t, amely a japán márka igazán nagy dobása volt az elmúlt években. A helyzet azért nem ilyen súlyos, sajnos elég messze vagyunk a tömeges villanyaautózástól. A legismertebb tisztán elektromos autó második generációjának premierjén jártunk.